Papatya2636 Gündüz meme reddi yapıyor😭3 aylık 10. Günden sonra başladı reddetmeye 😭ne yapıcam bilmiyorum
pogacayanakk Papatya2636 benimki de 4 aylık şu an aynı şeyi yapıyor gece sersem olduğu için alıyorlar memeyi yoksa gece de aşmaz bence ben gündüzleri ninni açıp mayıştırıyorum öyle ezmziriyorum
Minikprensinannesi11 Sabırlı ol canım gündüz yine denemeye devam et belki yine emmeye başlar burnu temiz mi diye kontrol edebilirsin bazen bu sebeplede emmek istemiyolar.bende ara ara bu sorunla karşılaştım neyseki şuan emiyor
Zeynep1903 Ay atagındasınız muhtemelen canım bizimde o zamanlar basladı ama geciyor merak etme. Hatta daha kötüsü gelecek 6. Ay atagı 😂 azimle vermeye devam 🤷🏻♀️🫡