Balogluma Bayanlar 300 tlye lansinohun elektirikli pompasını almıştım bebegim ilk gögüsümü almamisti ilk hafta manuel pompayla sagmistim daha sonra elektiriklisini aldim 3 4 defa anca kullandim bebegim gogusumu almaya basladi. Ihtiyaci olan varsa uygun bi fiyata gonderebilirim.
ysule Balogluma daha sonra kullanmaz mısınız mesela dışarıya çıkarken falan sütünüzü sağıp dışarıdayken onu içirmek gibi. Ya da sağıp dolaba koyabilirsiniz diye düşündüm ama sizin düşünceniz ne olur bilemem tabi.
Balogluma ysule öyle zorluklar için manuel pompam duruyo. Ihtiyaci olan faydalansin diye satiyorum. Fiyatlar cok yukselince faydalanilsin istedim
aybikreis Bende de lansinoh tekli elektrikli var sadece bir defa kullandım sütüm ne kadar merak ettiğim için. İhtiyacı olana uygun fiyatla verebilirim.