Annecann Tebrik ederim ve hayırlı olsun güle güle kullanın. 😊 Hangi şarkıyı söylemiştiniz acaba? Birde 1.kim oldu. Ben kaçırdım sonuçları ya 🙈
Kalimbanne Annecann ilk etapta kız çocuğu şarkısını söyledim final etabında dar herjiroke (incir ağacı) şarkısını söyledim 🥰 birinci kimdi inanın hatırlamıyorum 🫣
Annecann Kalimbanne ayy incir ağacına oy vermiştim 🥲 sesiniz gerçekten çok güzel maşallah tekrar tekrar dinledim 😍
Kalimbanne Annecann çok teşekkür ederim. 🥰 Herkes acıklı şarkı sansa da kendisi bir aşk şarkısıdır 🥰 desteğiniz için çok teşekkür ederim
guldennnn Kalimbanne ayy bende finaldeydim acaba kaç numaraydım ki😂🤦🏽♀️🙊🙊 çok güzelmiş güle güle kullan👌🏼🥰