Upsss açıklama için cok teşekkür ederim, benim bebeğimde zaten alerjik bebek süt ürünü ve yumurtaya.süt geçti ama yumurta devam ediyor. Sabah doktoruyla görüştüm ateş de var oğlumda 38 e çıkıyor hemen kaka testi yaptıralım dedi dizanteri buara yaygın dedi. Verdik kakayı biraz önce bakalım sonuçları bekliyoruz. Eşimde çok kızıyor google dan bakma diye doğru söylüyorsunuz araştırmayacağım ordan 😊