Nseyma merhaba 20 aylık bebek için 3,52 wbc çok mu düşük. Şu an bebeğimin enfeksiyonu var ve antibiyotik kullanıyor. İki gün sonra ateş düşmeyince bakıldı ve bu dega da dğeer 2, 30 çıktı. Doktorumuz enfeksiyona bağlı düşer dedi ve coronadan da şüphelendi