Merhaba kızlar benim bebeğim sadece mama ile besleniyor bir aydır ek olarak hip kaşık mama vereceğim. Doktorun önerisi ile 4 ay 20 günlüğüz Günde kaç defa vermeliyim nasıl yapacağım ne kadar miktar vermem gerekiyor tabi mama da kullanıyoruz Aptamil yardımcı olursanız sevinirim