Merhaba canım. Öncelikle sakin olmaya çalış . Benim bebeğim 2 ay 13 günlük başını çok dik olmasada kaldırıyor. Ama her bebeğim gelişim süreçleri farklısır. Benim ki 20 günlükkende dik tutuyordu kafasını. Buda bize garip geliyordu mesela. Beslenmesinde sıkıntı yoksa dert etme. Toparlayacaktır