Çalışan çalışmayan anne olarak tutar ve. Yöntemm şekli değişiyor alo 144. İdi sanırım aile politikalar bak mıdır nedir orayı arayıp sorun sizi yönlendirirler
Çalışan iseniz muhasebeci nize danışın hastane otomatik başvurada biliyormuş
Bn çalışmıyordum az miktar aldım kendim başvuru yaptım
Biz kimlik çıkartırken aynı yerden onların yönlendirmesiyle(aynı bina farklı oda) doğum yardımına da başvurmuştuk anne adına ptt ye 40 gün sonra yatmıştı
Süt parası için hastaneden başvurdum(kadın doğumda danışmaya sordum o ilgili odaya yönlendirdi evrak doldurdum) baba adına ptt ye yatmıştı
E devletten banka kartı tanımlamıştık direkt hesabımıza aktarıldı pttye gitmeden çektik