mavigokyuzu120666 Bebeğim grip oldu burnu tıkalı serum fizyolojik damla var aspiratör yok yan yatırıp 1-2 damla mı damlatmalıyım sırt üstü yatırıp mı? Boğazına kaçmasından korkuyorum
Kuzeybabyy mavigokyuzu120666 yan yatırman daha iyi olur, zaten boğazına kaçmaz merak etme genizden akıp gider
Ege_Ruya Hiç birşey olmaz ben doğduğu günden beri kullanıyorum korkma otrihebe al takım aspiratör ve serumları ile