Irmakprensesinannesi bebegim kendisi uyuyo cnm, ben oyalandırıyorum , ama hep aynı saate yatıyo ,uykusu gelince ağlıyo, uykusu olmadığında yatırmaya calıstırsamda yatmıyo . Bu ara diş problemimizde var. Ne zaman isterse yatıyo bakıyorum gözleri hafiften kısılınca besigine koyuyorum öyle yatıyo… zamanla duzelir diye tahmin ediyorum🤷♀️