nesekaan Gün ıcınde cok ıstemeye basladı bıraktırmak ıstıyorum onerisi olan varmı ? Dişte cıkarıyor zorlamıs gıbı olucam ama bılmıyorum :/
irva nesekaan Benim oğlumda uykuya geçişte alırdı sadece gün içinde bırakmıştı.20 aya gelince emziğe sardı gün içinde saklasam da memi memi diye zırlaya zırlaya geziyor. 2.azılardan biri geliyor sanırım ondan dolayı.Şuan 21 aylık olacak.