pogcayanakannesi Bebegim 19 aylik dalin kullandim ben hep ama kafasinda kepek var malesef ya. Daha dün akşam banyo yaptirdim şimdi baktim dibine kepek yapismis. Onerebileceginiz var mi?
Irmakprensesinannesi pogcayanakannesi dalın artık icrigi hiç temiz deil o yüzden doktorlar bile onrmiyor kziim mustela kullaniyrm doğduğundan beri son 2 aydır ilk defa nivea bebek şampuanı aldım ondanda aşıri memnunum hiç sorun yasamadim doktoumdan da onay aldım hiç dalın fln kullanmadım kullanmamda
Annecik-bebik pogcayanakannesi mustela cok iyi kimyasal icermiyor ama pahali bende az once internette bi sampuan onerdiler onu satn aldm henuz kullanmadm icerigi temiz olmasna dikkat ediyorum naturalive beuty bebek sampuani fiyati muatelaya gore daha uygun
starwomen pogcayanakannesi ben sebamed kullanıyorum çok memnunum. Hiç bir sorun yaşamadım şimdiye kadar tavsiye ederim
pogcayanakannesi Irmakprensesinannesi bebek diyince akla hep hani cocukluktan dalin gelir ya o yuzdrn kullaniyordum. Bide boylr kahverengi noktalar var daha dun aksam banyo yaptigi halde bide. Kepek yapmiyor dimi sizin dediginiz
Irmakprensesinannesi pogcayanakannesi hayir hiç yaşamadım kepek vb sorun görmedim kzim 1 yaş olucak bir sıkıntı yok acikcasi
Bsracbn Mustela,minoris,hip,incia içeriği temiz olan ürünler. Fakat dalın gibi bebek şampuanlarını önermem.
Nilkizim Mustela kullanıyorum memnunum fiyati yüksek ama zaten az az kullanıldığı için bereketli oluyor 😊
Umay_ pogcayanakannesi ilk önerim mustela yenidoğan şampuan. Evet fiyatı görece olarak pahalı ama 500 ml olanı var. Bayağı bereketli oluyor,aylarca gidiyor. Ama daha uygun fiyatlı olsun derseniz e bebekte baby&me yenidogan köpük şampuan var. İçeriği temiz bunun da. Ben ikisini de kullandım. En son musteladan devam ediyoruz 😊
Gulsahbera pogcayanakannesi Sebamed kullanıyorum 3 aylık olduk Konak kepek falan asla olmadı mis gibi de kokuyo diğer çocuklarımda da sebamed kullanırım hep çocuk dedıgım de 11 yaşında 😄 Hiç degıstırmedim
mamanveutdormir pogcayanakannesi mustela kullanıyorum. o kokusu saçlarını yumuşacık yapışı hoşuma gidiyor