hilaldorukk Merhaba hanımlar 10 aylık oğlum için dışarıyı izleyebileceği şekilde yüksek ve çok uçuk fiyatlı olmayan🫠 oto koltuğu önerisi olan var mı acaba?
Wanderlust hilaldorukk besafe izi comfort yukseklik ayari cok cok iyi guvenlik testlerinden gecmis guzel bir oto koltugu cok memnunum
Ulkuverasmom hilaldorukk kızıma joie almıştım 0-36 kilo olandan oğlum doğunca o koltuk oğlumun oldu kızıma da baby plus aldım ikisi de güzel uzun yolda baby plusı denemedim ama şehir içinde iş görüyor kızım oturuyor sıkıntı çıkarmıyor zaten alışık oto koltuğuna