sibeloyku merhabalar ben çalıstığım için bebeğimi gündüz emziremiyorum sağma sansimda yok malesef sabah gwlirken sagabiliyorum sorum şu ki aksama kadar emzirmesem aksam emzirsem cocuga bir zarari olur mu sut icerde bozulur mu
yaseminnduru sibeloyku süt göğüste durunca bozulmaz tabi de senin bi şekilde sağman lazım kaç saat kalacak göğsünde şişer ağrı ateş yapar sana hem zamanla azalır sütün düzenli 3 saatte bir sağamaz mısın.
Meryemmtemev sibeloyku kusura bakmayın gülesiö geldi memedeki süt nasıl bozulcak mantıga sııgıyor mu sagmazsanız azalır sütünüz size sıkıntı cerir sadece
sibeloyku yaseminnduru malesef canm sabah ogle sağabiliyorum anca gece boyunca emzoriyorum o sekilde idare ediyoruz artk
sibeloyku Meryemmtemev bana da mantiksiz geliyor ama bi sormak istedim kafamda soru isareti kalmasin diye