Merhabalar 3 buçuk yaşında oğlum var yaklaşık 8 aydır oğluma çişini soylemesı ıcın gereken herseyı yaptım ama kendıne kaçırıyor soylemıyor büyük tuvaletını sorun olmadan gıdıp yapıyor kendı basına ama iş küçüğe geldımı yaptıramıyoruz gündüz bez bağlamıyorum gece bağlıyorum gece götürüyorum tuvalete kıyamet kopuyor ıslak saatlerce kalabılıyor ve sımdı 2 aylık bır kızım var ona karşı melek gıbı olan cocuk cok agresıf oldu kendı kendıne sınırlenıyor vs bu hareketlerıde basladı doktora götürdüm tahlıl yapıldı bakıldı temız çıktı enfeksıyon yok ıdrar yollarında ne yapmam gerekıyor artık sabrın. Sonu selamet bende son durum