Kızlar merhaba bebeğim yoğun bir 2yaş sendromu yaşıyor,her şeye ama herşeye sinirleniyor,ağlıyor kendini yerlere atıyor,dün dışarı çıkalım dedik dışardayken normalde temiz hava yürüyüş iyi gelirken dün hiçbir keyif alamadım çünkü biliyodum benim çocuk yine biryerde ağlamaya başlayacak diye,düşündüğüm gibide oldu eve dönene kadar çığlık kıyamet 🤦🏻♀️Hayattan daha az keyif aldığımı farkettim bu durum beni çok etkiledi sizde durumlar nasıl 😿