Merhaba sevgili anneler bebeğim 4 ay 16 günlük uyku eğitimi vermeden önce size bişey danışmak istiyorum. Uyku rutinimiz sabah akşam şöyle; Bebeğim uykusu geldiğinde mızmızlanmaya başlıyor ve ben de oturduğum yerde kucağıma alıp hafif sallayarak pış pış diyip uyutuyorum yaklaşık 3 dk sürüyor ve kolayca uyuyor. Bu durum aylar geçtiğinde beni zorlamaya kucakta gezdirip hızlı hızlı sallamaya döner mi yoksa böyle devam eder mi kolayca😬
Uyku eğitimi vermeli miyim sallama desteğini keserek? Emzik kabul etmiyor meme emerek de asla uyumuyor