Fyznr0604 Bebeği 3.5 aylık olup mamayla beslenip EDS ile memeye döndüren var mı aranızda. Tecrübeli annelerden tavsiyelere çok ihtiyacım var 🥹
Lulemom Fyznr0604 ben onu edsyle değil ama şırıngayla yapmıştım. Memedeyken ağzının kenarından şırıngayla mama verdim. Öylelikle sütümü arttırmıştım mamayı bırakmıştık. Yenidoğan dönemindeydi ama. Ama eds de mantıklı bu evrede. Bence işe yarar
Alpannesi11- Fyznr0604 Bende eds yaptım o dönemlerde. Faydasını da gördüm zaten bebekler ara ara meme reddi yapıyor sabırla o dönemi geçirmeye bakın sonra yine emiyorlar. Bide ben emmediginde aspiratör sesiyle mutfakta emzirdim oda fayda sağladı.
Fyznr0604 Lulemom yenidoğan döneminde ilk 40 gün içinde sorun yaşamadık ama bu son 1 aydır çok ciddi meme reddi var. Biberon da aldığı İçin memeyi istemiyor. En son çare EDS kaldı onu da deneyeceğim inşallah fayda sağlar. Sizin ki emiyor mı şuan. Kaç aylık oldu 😊
tazeanne96 Ben şu an eds kullanıyorum benim bebeğimde üç buçuk aylık mama miktarı çok olduğu için şırınga yorucu olmaya başlamıştı bende ama emmeyi hiç bırakmadı benimkisi bira kaç kez meme reddi yaşasakta hep geri döndürdüm
Fyznr0604 tazeanne96 bizde de mama miktarı fazla. Şırıngayla imkansız vermem. O yüzden EDS denemek istedim. İlk iki buçuk ay çok güzel emiyordu. Ama tam doymadığı için mama da veriyorum biberonla. Son bir aydır meme reddi var. İlk başta geceleri emip gündüzleri emmek istemiyordu. Şimdi hiçbir zaman istemiyor emmeyi. İnşallah EDS işe yarar. Denemediğim hiçbirşey kalmadı 😔 emmediği içinde düzenli sağmaya çalışsam bile sütüm git gide azaldı
Lulemom Fyznr0604 şuan 11 aylık ama bıraktı emmeyi, 9 aylığa kadar sadece emdi. Ama 9 aylıkken emmek istemedi, mamaya tekrar başladım, tekrar uğraşmaya yüreğim yoktu
tazeanne96 Fyznr0604 şu an 3 ay 17 günlük ve evet hem mama meme gittik bı kez meme reddi yaşadık ziplayi ayakta emzirdim ve mamasını azalttım acıkınca almak zorunda kaldı şimdi hala ara ara red olacak gibi oluyor eds sistemiyle bile çünkü süt az olup mama çok gelince alışıyor hep öyle istiyor bende kendimi ona göre ayarlıyorum ya mama verme sürelerini uzatıyorum yada gece mama verip gündüz meme verip mamayi unutturuyorum