Bebeğm 7 buçuk aylık. Bi hafta önce ablama gelmek zorunda kaldm.. burası merkeze çok çok uzak biyer. Normalde yerde yatryodm bebeğimi. Diş dönemi tamda. aşırı uykusuzum.sabah uyku sersemliğimle bebeğmi yanıma almışım uykuya dalmışım hatrlamyorm.. Onun yataktan düşme sesiyle uyandım. Öyle bi fırladımki yüzü koyun yerde yatmş ağlıyodu. Hemen inceledm bişeyi yoktu. 3 saat boyunca takip ettm kontrol ettm bi sıkıntısı yoktu. Sadece biraz huzursuz eskisi gibi çok gülmüyo. Şmdi uyuttm ama başndan ayrılamıyorm. Araba falan yok götüremiyormda doktora ama içim içimi yedi. Eve dönücem yarın pazartesiye hemen randevu aldım. Geç kalmş olurmuymki acaba. Şuan iyi görünüyo elhamdülillah.sadece hafif bi durgunluğu vardı .korktuğu için mi acaba. Kusma baygınlk göz kayması vs.hiç bişy yok.Herkesn başına gelyomş bu olay o yüzden soruyorm bişey olmaz dimi 😔 24 saat kontrol ediyodm hep yanmdaydı başına bişy gelmesn diye. İlerde bi sıkntı olrmu acaba.hep kötü şeyler duymştm bu durumla alakalı 🤦🏻♀️