Gizemkvnc Canım anneler 5. Ayımıza girdik bende şimdiden ek gıda heyecanı başladı 🤤😍 tarif araştırıyorum bunlarla alakalı kitaplar aldım fakat ek gıda kaşıkları tabakları hakkında bilgim yok sizlerden öğrenip sipariş vermek istiyorum ❤️
Rdn Gizemkvnc vakumlu tabakları şyiki almışım dşyorum bebişker herseye el attıkları için dökülme yapmıyor
cahillesohbetikestim Gizemkvnc ben wee baby nin silikon kaşıklarını aldım çok memnunum küçük kaselerden almıştım onlarla veriyorum şimdilik sonrası için bölmeli tabağımız da var birde bence alıştırma bardağı ve silikon önlük te önemli çünkü dökülen her şey önlükte kalıyor keşke bir tane daha alsaymışım dedim
nesnes Gizemkvnc bence çok bişey almanıza gerek yok. Çünkü bebeğiniz siz ne kullanıyorsanız onu istiyor zaten😊
Eylulllllll Gizemkvnc oioi önlük ve oioi vakumlu tabak ile weebaby silikon uçlu kaşık babyplus kulplu akıtmaz bardak buharda pişirme aparatı ayrıca yıkanabilir e bebeğin kendi önlüklerinden yüne kendi meyve sebze süzgecinden almıştım hepsini kullanıyorum. 🌸
Gizemkvnc cahillesohbetikestim alıştırma bardağı ne için? Bide silikon önlükler boynunu kötü yapıyo demişti öyle bişey yaşadınız mı
cahillesohbetikestim Gizemkvnc yok ben çok memnunum canım silikon önlük bir sıkıntı yaşamadık düz önlükleri çok çekiştiriyor oğlu bunu hiç ellemiyor. Alıştırma bardağını su vermek için aldım canım hem yaz hem de ek gıda döneminde olduğu içi bol bol su vermeye çalışıyorum
Gizemkvnc nesnes yaaa 😁 renkli dikkat çeken ürünler buluruz ama zamanla ondan da sıkılır belki napıyım heves ediyorum ilk çocuk olunca heralde 😊
Fubihan Silikon meyve emziklerinden alabilirsiniz benim kızım onu çok seviyor meyveyi onunla yiyor :)
nesnes Gizemkvnc heyecanınızı çok iyi anlıyorum 🤗 ben de kızımda aldım ama kendisi pek kulanmayinca yazmak istedim 🤗 belki de sizinki kullanır di mi ama🤗