Akkaya Merhaba arkadaslar diyarbakır silvana tayinimiz cıktı. Lazer epilasyon yapan uygun bildiğiniz bir yer var mı silvanda yaşayanlar yardımcı olurmu🙏
BirDuaMeselesi Akkaya oradan ayrılalı 4 yıl oldu ama gümüştay market vardı bir onun katşısında vardı bi yer yeni açılmıştı o sıra şimdi var mı bilmiyorum ama 🤷♀️
BirDuaMeselesi Akkaya askeri personelse eşiniz alayın içinde de vardı kuaför ama lazer falan gelmişmidir muamma
Teemo07 Akkaya ooo hoşgeldiniz 🙂 merakla bekliyordum tayinci yok mu Silvan a diye. Biz eşimle lazere golden güzellik merkezine gidiyoruz. Cok memnunuz. Tavsiye ederim.
Akkaya Teemo07 hoş bulduk teşekkür ederim instagram adresi var mı güxellik meekezinin siz nerde oturuyorsunuz
Teemo07 Akkaya Toki deyiz biz . 2 sene önce geldik. Golden güzellik merkezi diye yazarsanız çıkıyor. Esas merkezi Batman. Ama ilçede de var.
Akkaya Teemo07 galiba sizin cocuk da 15 aylık benimki gibi bide barlas ismi yorumlarda gördğm benim de oğlumun ismi barlas
Teemo07 Akkaya aynen suan 15 aylık. 16 ya az kaldı. Aha hem adaşlar hem aynı aydalar 🙂 Eşiniz asker galiba.