kızlar merhaba kızım 3 aylık olacak ve sadece anne sütüyle besleniyor uzamış sarılığı vardı o yüzden şimdiye kadar her gece 2 saatte bir emzirdim sarılığı geçti ve artık 2 saatte bir uyandırınca emmediğini fark ediyorum. doğu görevindeyiz ve henüz istediğimiz gibi bir doktor bulamadık o yüzden size danışmak istedim. 3 aylık bebeğinizi gece kaç saatte bir uyandırıp emzirdiniz acaba ya da kendisinin uyanmasını mı beklediniz?