Bebeğim 2 aylık bir haftadır mamasını bitirmiyo meme+mama gidiyoruz normalde hep 60 cc bitirirdi ve versem daha da içerdi ama bir haftadır mamasının 30 cc kadarını içiyor gerisini ağzında biriktirip atıyor yada miğdesini bulandırıyor gazdan dolayı olduğunu düşünüyorum gazını çıkartıyorum yine yemiyor çevremdekilerde sütüm yettiği için yemediğini söylüyor psikolojikmen aç olduğunu düşünüyorum çok üzülüyorum ne yapmam gerek bilmiyorum 😢😭