Lylas Evet 25 aylık. Yatmadan 150 ml kadar süt içiyor ve seviyor.Gün içinde başka süt vermiyorum. Kefir,yoğurt tüketiyor gün icinde. Gece içtiği süt rahatsızlık da vermiyor. Aksine uykuya geçişini kolaylaştırıyor. Dozunda sütün sorun yaratacağını düşünmüyorum. Ben de bu konudaki görüş ayriliklarindan dolayı çok araştırdım ve doktorumuza da danismistim. Ve evet doz önemli, fazlası zarar. Şimdi yeni tuvalet eğitimine geçeceğiz çünkü sinyaller vermeye başladı hazır olduğuna dair. Kafamda soru işareti vardı gece sütü sorun yaratır mı diye ama süt içmesine rağmen son zamanlarda bezi eskisi kadar dolu uyanmiyor. Yine de gözlemleyecegim. Sorun olursa erkene alırım içme saatini diye düşünüyorum 🙂