Kızım 8 aylık olmak üzere nerdeyse 1 haftadır yatarken taktığım bezi sabah kalkınca çok az çişli oluyo. Normalde baya dolu olurdu neden böyle acaba? Bu aralar sütüm baya azaldı gibi hissediyorum ondan olabilir mi? Gece bi kaç kere emmek için kalkıyo ama süt az mı acaba