Hanımlar bebeğim 13 aylık. 11 aylıkken yürümeye daha cok iştahlıydı hatta 1-2 adım atmıştık.
Şimdi hiiiç niyeti yok😂 ayakta dikeltemiyoruz bile direk atıyor kendini. Dedik bi ilk adım arabası alırsak eglenceli hale gelebilir.
Var mı tavsiye ettiğiniz ürün?