Kızlar bebeğim 3 ay 15 günlük tatil e geldik araba da gelirken bunaldı heralde hasta oldu o kadar da dikkat ettim hapşırıyo ve öksürüyo burnu akıyor ateşi felan yok keyfi yerinde ama doktora goturucem sizce naparlar ilaç felan verirler mi ? Elimde sadece calpol var suanda aşı olurken almıştım o ise yarar mı kullanmak istemedim ağrı kesici ateş düşürücü diye yardımcı olur musunuz tecrübenize ihtiyacım var