Caniimyavyumm Kızlar halsizlik ve boğaz kaşıntısı var biraz maskeyle emziriyorum , gene de bebeğime geçer mi?
nazlimom_ Caniimyavyumm ben geçen hafta salgından dolayı kanımda enfeksiyon cıktı aşırı ishal de vardı doktorum bebeği bol bol emzir sütü korur dedi ben beneğime geçicek diye mama vericektim ama emzirmemi söyledi çok şükür bişey olmadi bide emzirme sonrası çay kaşığıyla su ver dedi su içiriyorum 4 aylk olduk bugğn