nazlimom_ Şuan 4. Ay atağındayız damaklarıda cok kaşınıyor atak bittikten sonra da diş sancısı vs olcak heralde ama ben ayakta sallıyorum ve bırakmak istiyorum 5. Ay bittikten sonra versem inş başarırım tabi olur mu sizce en uygun ay ne zaman😕