Dyquuuu94 Arkadaşlar merhaba 3+1 ev aldım biri yatak odası diğeri cocuk odası sizde 3. Odayı nasıl değerlendirmeliyim extra oturma odası yapmıcam salonda otururuz tv vs 3. Oda napsam karar veremedim
bayankitapkurdu Dyquuuu94 giyinme odası yapabilirsiniz. Gardırobu yatak odanıza koymayın o odaya koyun. Ben öyle yapıyorum. Hem yatak odası daha ferah oluyor. Hem ortalık hep toplu oluyor
Zlm Dyquuuu94 ikinci bı çocuk dusunmuyosaniz oyun odası olabilir çadır ve ütü odası olabilir biz kızım yokken ikinci odayı depo gibi kullaniyoduk erzak dolapları falan vardı cmasirimi oraya asiyodum
Nur1818 bayankitapkurdu benim gardrp ayrı odada ben zorlanıyorum sürekli kıyafet almaya başka odaya gidip duruyorum herseyim orda ama benim evim biraz küçük olduğu için bu şekilde
Sjsgsjsui Dyquuuu94 orayı da oturma odası yapabilirsiniz misafir kalmaya geldikleri nde iyi olur yatmak için
Doga_sever Dyquuuu94 kutuphane ya da giyinme odasi (giyinme odasi derken gardirobu oraya koymak degil, bu hem yatak odasinin takimini bozuyor hem de giyinme odasi mantigi bu degil. Maddi imkaniniz varsa oda tipine gore L ya da U seklinde boydan boya dolap yaptirin.
gocebebirbayan Dyquuuu94 biz 3. odaya yatak yorgan koyulacak dolap yaptırdık oraya koyuyoruz. Fazla sandalyeler , sandık , ütü / ütü maması, çamaşır asacağı ve salonum küçük olduğu için salon masa sandalyesi o odada
ikikizannesi Dyquuuu94 ben oturma odasi olarak kullaniyorum salon takimim gunluk kullanima uygun degil siz camasir utu giyinme odasi olarak kullanabilirsiniz
Balyanakoglum Dyquuuu94 benim çamaşır askılığım ve ütü masam var 3. Odada bide kullanmadığım ıvır zıvırlar
Beybisibeybisi Dyquuuu94 kitap okuma ve dinlenme kosedi bi koseyede cocugun oyuncaklarini kitaplarini koyup zemine tatami koyarsiniz muthis olur bence
Dyquuuu94 Gardropbu bozamam da misafir de öyle kalmaya gelmez bana bütün tanıdıklarım akrabalarım ailem aynı şehirdeyiz yatılı pek misafirim olcağını düşünmüyorum. Bide ıvır zıvır koyacak şekilde bi oda değiş balkona çıkan bi oda ön çephe güzel ve değerlendirecek bi oda ama nasıl değerlendirceğimi inanın hiç bilmiyorum
OptimusPrime Dyquuuu94 2+1 evim. 3+1 olsaydı çocuklara oyun odası yapacaktım. Yattıkları oda farklı oynadıkları alan farklı olsun diye. Sonra da ikisinin odasını büyüdükleri zaman ayırır farklı odaları olurdu
Deletedmom_109 Dyquuuu94 ben oyun odası yapardım. Kocaman bir ahşap tren seti kocamanından çadır trambolin okuma köşesi 🥹🥹🥹 bir de ikeanın sedirleri var ya ondan koyardım misafir için
mkozen Dyquuuu94 misafir odası yap. Ben öyle yaptım iki tane baza bir tane gardrop aldım güzelce düzenledim. Gelen misafirlerim kalır diye
Sevgiguveen Dyquuuu94 misafir odası bı yatak 2 kapaklı dolap var ben oyle kullanıyorum ama odalarım geniş benim ayrıyetten eşya koymak için depom ardiyem var aslında gıyınme odasını depoya cevirdim yırgan yastık vb çocuk Odasını yatak odası yaptık 😂