Bende meme + mama şeklinde gidiyorum sütüm yetmiyor doktor da diyor , bir memeden diğerine geçerken gaz çıkarıyorum ikinci bitirince gaz çıkartıyorum, sonra tabi doymuyor mama içerken de mola verip gaz çıkarttırıyorum bitince de tekrardan. Bu şekilde alıştı ve gaz problemi henüz yok.Benim kızım çok havalı cak cuk emiyor herşeyi , emerken çok hava yutuyor belki o yüzden sürekli gaz çıkarttırmaya çalışıyorum ama işe yarıyor.