Sudenur_1 Bebelac yenidoğan maması sizce nasıl kabızlık gaz yapar. Mı aptamil kullanıyordum deniyim dedim bunuda
Buse_efe Sudenur_1 mükemmel bir mama değil kilo alımı açısında pek faydasını görmedim ben ama gaz kabız yapmadı bebeğimi
sheyda9191 Sudenur_1 bebelac kullanmasan daha iyi çünkü şeker oranı yüksek. Sma comfort kullanabilirsiniz hem gaz, kabızlık, ishal durumunu da önleyici özel bir mama
Edanur666 Sudenur_1 sma optipro kullanioyrum gayet guzel kilo aldiriyor ama bebelac da denedim bi kere o da guzeldi geri smaya dondum ne kabizlik ne de gaz yapti
Sebusebu Sudenur_1 benimki 4 farklı mamadan sonra bebelacı sevmişti. Kg açısından pek bişi değişmedi 6 aya kadar aylık ortalama 750 gr aldı