Melek_20 2 aylık bebeğim var, memede sadece 4-5 dk duruyor acaba sütüm mü yok diye sağdım, iyi de süt çıktı, çıkan sütü sağarak vermeyi deniyorum 2 saatte 30-40 cc yiyor fazlasını almıyor, az mı yiyor sizce ?
Naile_78 Melek_20 bence normal bnmde 2 aylık kızım var araştırıyorum yok bı Meme de 10 15 dk duracak diyorlar ama bnmkide seninki gibi 4 5 dk anca ogrendimki her çocuğun doyma suresci farklıymış cnm birde süt tazyikli geliyorsa oda çabuk doyuruyor bizimkisu öyle süt çok gelince hemen doyuyor
Aysegulazizoglu Melek_20 benimde memede maksimum 10 dakika emiyor 40 günlük Bu arada. Ama sağıp verdiğimde 50-60 cc veriyorum. Sizde biraz arttırabilirsiniz bence
turkan97- Melek_20 benim kızım da iki aylık bıraksam sürekli memede kalır.Bende sütüm yok mu doymuyor mu acaba diyorum ama saginca gayet iyi süt çıkıyor.Demek her çocuk farklı doyuyorlardir🌺
Dondurmalikahve Melek_20 Kaç saate bir emiyor peki? Her çocuk farklıdır çenesi kuvvetlendiği için sütü çabuk çeker ve doyabilir.
Melek_20 Aysegulazizoglu memede dursa keşke hiçbir şekilde durmuyor sağdığım vermek için diretiyorum ben de 60 a çıkarmaya çalışıyorum inşallah olur
turkan97- Melek_20 o da çok zor gerçekten sürekli kucakta bıraktığım an ağlamaya başlıyor sadece memede susuyor.Ama bugünlerde geçecek elbet sabredelim ☺️
Gozanca Melek_20 benim bebegim en başta sutum gelemdi 90 yiyordu suan tam iki aylik 120 yiyor 3 saate bir.
Gozanca Melek_20 ilk basta hem süt hem 90 mama yiyordu sarılıktan dediler ama hic dusmedi 15 gun sonra sutum Kesildi mama 120 suan 2 aylik
Zlm Melek_20 önemli olan kilo alımı ve memeyi birkatiktan sonraki sakin olup olmaması benim kızımda 5 dakika emerdi doktor süresi önemli değil demekki yariyo demisti her ay 1 kilo alırdı yarım saat emdiği halde kilo alımı olmayan ve mama başladığımiz bebekler var demişti