Psikologanne00 Biz 2 doz nymerix olduk . 2 doz da bexero mu olmamız lazım ? İki doktora gittik ikiside farklı söyledi 🤦🏼♀️ Hangi menenjit aşılarıni kaç kere oldu bebekleriniz?
kirmizibalikgolde Psikologanne00 2 doz nimenrix 3 doz bexero . Bizim ki bu şekilde. Nimenrix 7 ve 13 ay. Bexero 8 10 15
kirmizibasliklikiz_ Psikologanne00 bu baslanilan zamana bagli. Biz 1 yas sonrasi basladigimiz icin 1 nimenrix 3 bexsero
_mormenekse Psikologanne00 Merhabalar ; Biz 2 doz nimenrix olduk 3 dozda bexero olacağız doktorumuz bu şekilde belirtti 6.ve 8. ay nimenrix 10. 15. Ve 18. Aylar da da bexero yapilacak. 10. Aydakini olduk
SemaK Psikologanne00 1 yaş öncesi 2 doz nimenrix, 1 yaş sonrası 1 doz. 2 yaş öncesi 3 doz bexsero, 2 yaş sonrası 2 doz
Hndealnathn 2 doz nimenrix 3 doz bexsero oluyor ama her doktorun aşı takvimi farklı.benim kızımın doktoru 13.ayda tek doz nimenrix 25.ayda tek doz bexsero olacak dedi o şekilde yaptık.13 aylıkken nimenrix i vurdurdu şimdi 16 aylık 8 9 ay sonra işte bexsero vurdurucaz
Nedenneden Psikologanne00 Her doktor farklı söylüyor ya bizim doktor 3. 5. 13. Aylarda bexsero ve 15 gün sonrada nimenrix şeklinde planladı 6 doz toplam
tugbac Rica etsem her bir dozun fiyatını paylaşabilir misiniz, ben geçen ay rota aşısı yaptırdım. Doktora menenjiti sorduğumda ne kadar erken yaptırırsan doz o kadar çok olur rotadan daha pahalı oldugu icin simdi yazmıyorum demisti.
Deletedmom_21 Psikologanne00 Oglum suan 11 ayluk Bexora=7,10,20 aylikken Nimenrix=13 aylikken vurulacak yani suan 2 doz vurulduk 2 doz kaldi
Deletedmom_21 tugbac doktordan doktora degisiyor o bebegin durumuna gore de bağlı kimi doktorlar erken baslatiyir kimi doktor gec baslatiyir bizim 4 doz seklinde olusuyor Bexora=7,10,20 Nimenrix=13 aylikken vurulacak suan 2 doz vurulduk 2 doz kaldi
kirmizibasliklikiz_ Rozalinda 2 bexsero bide 1 yil sonra hatirlatma dozu yapiliyor. Bize de doktor yaptirmasaniz da olur dedi ama ben yaptiracagim