Bebiss12 Doğum yapalı 3 ay oldu saclarım felaket dökülüyo 1 aydır napcaamm ne iyi geliir 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Bamuk Multivitamin d vitamini kullanın bebişler bizi emdikleri süre boyunca bizim vitamin depolarımızı boşalttığından kaynaklanıyor multivitamin hem size iyi gelecektir hemse anne sütünden bebişe geçecek