Kızlar selam, bebeğim doğduğu günden beri hergün mutlaka kaka yapardı.Bazı günler 2-3 kere yaptığı oluyordu hatta şaşırırdık.Ama 2 gündür birazcık bile yapmadı yapmadığı gibi sürekli sıkınıyor yani yapamıyor sıkıyor kendini sürekli ve ağlıyor tabiki.Doktoruna sordum haftada 1 kere de yapabilir dedi ama benim bebeğim için geçerli değil bu hergün yapıyordu çünkü.Gaz damlasını veriyorum masaj yapıyorum pat pat yapıyorum yok sıkıntıda çocuğum.Sizin bir çözümünüz oldu mu lütfen yardım:(