Kızlar bebeğim 15 aylık yaklaşık 2 haftadır doğum kontrol hapı kullanıyorum eczaneden aldım sanırım şu sağlık ocağının verdiği haplardan neyse süt bir göğsümde yok denecek kadar az geliyo sıktığım zaman diğerinde hiç yok bu hapla ilgisi olabilir mi 🙁