Merhaba kizlar nerde hata yaptım bilmiyorum çok üzgünüm 5bucuk aylıkken yardımlara başladım şu an 6 ay 17 günlük sadece kaşıkla birşeyler yemek istiyor beni zaten tamamen bırakmak üzere sadece gece emiyo ama mamayı da emmiyor 4 kaşık yapiyorum bitirmiyor 1 haftadır ya diyorum acaba Adana’ya annemlere geldim sıcaktan mi içmiyor yani çok kötü redd ediyor kaşık verince ağzını açıyor ama yok napmam lazım çok kötü hissediyorum sadece ek gıda için de çok erken acaba bugün hiç ek gıda vermeswn de mama meme mi yapsam ?