Iyi mi degil mi bilmiyorum 2 aylik bebeğim var bir hafta öncesine kadar asla gaz çıkartamıyordu
Daha sonra hastanede bebekler icin lavma yapildi ogun cok agladi kabiz olmustu kaka yapamıyordu lavman yapildi cok agladi o gunden sonra kuzum hep gaz cikarmaya basladi ama sürekli osuruyor ve osurunca aglmaya basliyir uykuda olsa bile kakasini yapmiyor ama 3 gunde 1 oda cok az anne sutu besliyorum