RaYaOm https://resimyukle.io/r/gtncwqqXO2 Kızlar ensesinde böyle bir şey var yenidoğan 12 günlük daha ne olabilir saçını tıraş ettik ama öncesinden vardı
Mrv1007 RaYaOm bir çeşit hemanjiom, benim kızımın da ensesinde aynısından var. Büyüdükçe geçecekmiş öyle dedi doktorumuz
bambiii RaYaOm benim kızımında aynı. 7 aylık ilk başlarda yatış izi sanıyordum sanırım doğum lekesi geçmedi:)
Poyrazin_annesii Ay bnmde oglum sırt üstu uyurken boyle oluyor onunda. Ama uyanınca gecıyor bende anlmdm
Rumeysa28 RaYaOm minicik bebek traş edilir mi 😠😠 sürekli sırt üstü yatıyorsa tahriş olabilir doğum lekesi olabilir en doğru teşhisi doktoru koyar doktora gösterin
RaYaOm Rumeysa28 Dinimizde 7. Gün veya daha sonrasında bebek tıraş edilir ağırlığınca altın ve ya gümüş sadaka verir siz yaptirmaya bilirsiniz benim için peygamber sünneti önce gelir iyi günler
Rumeysa28 RaYaOm atarlanmayı gerektirecek durum yok bilmiyodum öğrendim sıkıntı yok sizede iyi günler zira egonuz tavan yapmış durumda by.
Moniza RaYaOm aynısı bizde de vardı doktora sordum bu gül dedi bebeklerde oluyormuş belli bir zaman sonra geçiyor dedi