Minnakkk 01_10-2020 iki normal dogum yaptım ikisinde de 40 ım cıktıktan bir hafta sonra falan adet oldum ve hep duzenliydi hic şaşmadı
SedaUzun 01_10-2020 bugün 7 Aylık oldu oğlum ama hala hasta olmadım bu gidişle olmazsam kırılmayacak kalp bırakmayacağım sanırım aşırı gergin ve şişkinliğim var umarım olurum yakın zamanda.
01_10-2020 leopar 40 çıktım ben yine az az günlük 1 ped dolcak şekilde kanama gördüm acaba adet mi yoksa doğumdan sonrası kanama mı diye tereddüt ettim 2 defa korunmadık bu aşamada
01_10-2020 Oglumetehan korunmadık başta daha doğrusu eşim istemiyor hala daha spiral taktırmaya gittim 2 ay sonra dedi