Günaydın anneler,
Kızım2yasında sayılır. 23aylık. Burun tıkanıklıgından gece uyuyamadı sabah da erkenden kalktı. Sterimar kullanıyorum ama sanırım olmuyor işe yaramıyor. Sümkürme dediğimz olayı yapamıyor yapaa olacak ama yok. Sf ile yıkamamıza müsade etmiyor bu yasta yapılır mı bilmiyorum gerçi. Ne önerirsiniz ? Böyle burnunun içinden doku dolu sesler gelşyor umarım anlatabilmişimdir