hulyaaa-123 20 aylık dün ateşlendi iğne yaptılar ama ateşi düşmedi antibiyotik ve ağrı kesici var hiç bişey yemiyor aç içse sorun olur mu
BenMathilda hulyaaa-123 Sadece karın ağrısı olabilir. Önerilmez, bir iki lokma da olsa midesini tutmasi adına ekmek, çubuk kraker yemesi yararına olur, cok gecmis olsun