Annecik34 Anneler bebeğimin göbeği düştü ama kan renginde koyu akıntı var iltihap kapmış olabilir mi ? Yaşayan var mı aynı durumu ?
Sebomaz Annecik34 bizde yaşadık neredeyse aynısını doktorumuz krem verdi BACODERM diye baya işe yaradı üzernede ince bir gazlı bez koyuyordum sürtünmeden zarar görmesin diye
RaYaOm Annecik34 benimde öyle tendirdiyotu döküp üstünü kapatip bezi kapattigim bezin ustunden bagliyorum değmesin diye bide banyo yaptirmayin ben düştü yaptirmadim
Begumergun Annecik34 aynı durum bizdede oldu 1 hafta banyo yaptırmadım düzeldi kuru tutun orayı hep hemen toparlıyor
01_10-2020 Annecik34 bizimde aynıydı çocuk cerrahisine götürdüm yakmışlardı şuan iyi bi sıkıntı yok siz yinede götürün doktora götürmekte fayda var
Betullyilmaz_ Benim bebisin düşünce bir gün kan kalıntıları oldu ama akıntı olmadı hiç. Enfeksiyon kapmış olabilir doktora gidilmesi gerekiyor beklenmeden..