9 aylık kızımın iki böbreğindede genişleme var biri 11mm biri 7.4 sol kanalda genişlik yok fakat sağ tarafta 1 kanal olması gerekiyorken 2 kanal var ve biri 2. Derece vur diğeri 4. Derecede sürekli ateşli iye geçiriyor koruyucu kullanmamıza rağmen şimdi son bi film çekilicek dmsa doktorumuz eğer böbrekler zarar gördüyse ameliyat dedi inanın ne yapıcam ne düşünücem bilmiyorum özeller dmsa çekimine 7000 tl diyor devlette yaptırınca da beklemek gerekiyor bir süre başına böyle bir şey gelen varmı eğer ameliyat olursa riski varmı ameliyat sırasında bilgisi olan yardımcı olabilir mi lütfen