Ben dogdugundan beri mesela sabah 6 da kalkıyorsa hiç konuşmadan uykusunu açmadan yanına uzanıp emziriyorum. Geri dalıyor 10 a kadar uyuyor. Sonra memeden kestim, tuvaleti öğrettim falan. 6 da kalkınca hemen hızlı bir şekilde çişini yaptırıp sütünü veriyorum yanına uzanıyorum. Sütünü içiyor biberonu verip öğlene kadar uyudugu oluyor. Artık gündüz uykusu olmadıgı için bende uyandırmıyorum. Bu şekilde alıştı. Sabah erken bir yere gideceksek erken kalkarsa öğlen uykusu geliyor
Biraz da çocugun uykuyu sevmesiyle mi alakalı acaba.