Doğum izninden sonra 40 günlük bi rapor verdiler sonrasında bebeğim küçük olduğu için ücretsiz izin kullanmak istediğimi söyledim bana sadece 3 ay kullanabilirsin dediler kullandım bu hafta işe başlamam gerekliydi başlayacaktımda ama bana işten çıkarıldığımı söylediler ve elime bi dilekçe verdiler kıdem ve ihbar tazminatımın ödenmesi şartıyla işten kendi isteğimle ayrılıyorum gibisinden imzalamadım 1207 gün prim ödemem var bu durumda ne yapabilirim bütün haklarımın ödenmesini ve işsizlik maaşı almak istiyorum zor durumdayım bebeğim sadece mamayla besleniyor geçimimiz çok zor yardım edin