Annem sonra anneannem şimdide 2 yaşında ki oğlum da var galiba annem bakıyordu annem pozitif çıkınca 2 gündür ben bakıyorum ama sabah 5.30 da bir uyandım ateş öksürük hepsi var oğlumda test yaptım kendim evde negatif çıktı bilemedim hemen dolven verdim aman dikkat edelim diyeceğim de ben hep dikkat ettim yine gel geldi buldu rabbim şifa versin tüm hasta olanlara