6 aylık kızım üç gündür ishal ve yüksek ateşi var .acile götürdüm idrar kaka ve kanları temiz çıktı .boğazında ve kulağında kızarıklık var dedi.sadece .ilaç yazmiycam dedi gönderdi. 4 saatte bir dolven ve calpol degisimli veriyorum ama hala ateşi yüksek bı düşüp bı cikiyo ne yapabilirim tekrar çocuk Dr. Gotursemmi