merhabalarrr bene 22 günlük anneyim. Dogurdugumdan beri yaralarla uğraşıyorum. Gümüş kapak aldım, sütyen ile destekleyip gümüş kapak kullanıyorum ve emzirmeden emzirmeye çıkarıyorum. Sorum vardı da cevaplarsanız çok sevinirim ilk bebeğim.. o bölgeyi nemli tutmak mi hızlı iyileştirir yoksa kuru bırakmak mi? Çünkü bir türlü iyilesmiyor nemli olduğu için diye düşünmeye başladım teşekkür ederim 🌸